Доставка и плащане

Доставка и плащане

 

УВАЖАЕМИ КЛИЕНТИ,

Вашата поръчка ще бъде доставена с куриерска фирма Еконт или Спиди до офис,автомат или посочения от Вас адрес. Доставката и комисионната по наложения платеж с пощенски паричен превод е за сметка на купувача.

Плащането се извършва при доставката на стоката или ако сте изявили желание – предварително по банков път,като имате право на преглед и тест преди да заплатите или вземете пратката. Ако се откажете от стоката, връщането на пратката обратно ще е за Ваша сметка. Допълнителни услуги „Отвори преди да платиш“ и „Тествай преди да платиш“ не може да се заявят за пратки до Автомат.

Ако изпращаме пратката със Спиди ,плащането се извършва чрез наложен платеж с паричен превод. В този случай касовият бон е заменен от разписка за пощенски паричен превод .Ако изпращаме с Еконт,в пакета към стоката имате издадена касова бележка от Нас.

При получаване на стоката чрез Спиди, ПАЗЕТЕ РАЗПИСКАТА ЗА ПОЩЕНСКИ ПАРИЧЕН ПРЕВОД. Тя заменя касовия бон към фактурата!

Срокът за доставката зависи от Вашето местоположение, конкретния час и ден на направената поръчка .В случай , че срокът на доставката се увеличи повече от 2 работни дни, поради причини от различно естество, ще бъдете уведомени. Всички подробности относно доставката ще бъдат уточнени когато се свържем с Вас за потвърждаване на Вашата поръчка.

 

ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да върне стоката в рамките на 14 дни!

Условията за връщане и замяна на стоката са:

  • наличие на всички съпътстващи документи, които сте получили при доставката – касов бон или фактура
  • стоката е в ненарушен търговски вид, т.е не е ползвана/носена.

Искане за връщане или замяна на продукт се счита за неоснователно, ако някое от горепосочените условия не е изпълнено.

Съгласно чл.57 (ал.3) от “Закона за защита на потребителите” стоки, изработени съобразно изискванията на потребителя или по негова индивидуална поръчка (например гравиране), не подлежат на право на отказ и не могат да бъдат върнати или заменени.

Възможността за връщане или замяна на продукт не може да се предложи и за продукти доставени по поръчка на клиент, които са извън стандартния асортимент и са платени авансово изцяло или частично.

ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

В случай, че желаете да се възползвате от правото си на отказ от поръчка в рамките на 14 дни от получаването й е необходимо:

  1. Да се уверите, че горепосочените условия са спазени;
  2. Уведомете ни нашия e-mail за намерението си да развалите договора, за предпочитане е да използвате т.нар. Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от онлайн покупки
  3. Направете го преди изтичане на 14-дневния срок
  4.  Ние ще  Ви изпратим потвърждение, че сме получили заявлението за отказ
  5. Вие трябва да върнете стоката на адрес- гр .Пловдив ,Еконт , офис Скобелева майка за Силвър Груп ЕООД, телефон 0878 57 69 36  в рамките на 14 дни от заявеното желание за отказ.

Всички разходи по връщането на продукта са за сметка на клиента;

  1. Ние ще Ви възстановим заплатените суми до 14 дни от датата, на която сте ни уведомили писмено за желанието си да се откажете от договора (предстоят промени, след които този срок ще тече от получаването на стоката обратно от търговеца)  
  2. Възстановяването на сумите се извършва по банков път.

ЗАМЯНА НА СТОКА:

В случай, че желаете да замените стока в рамките на 14 дни от получаването му е необходимо:

  1. Да се уверите, че горепосочените условия са спазени;
  2. Да се свържете с нас,за да уточним замяната.
  3. Вие трябва да върнете стоката на адрес гр .Пловдив ,Еконт , офис Скобелева майка за Силвър Груп ЕООД , телефон 0878 57 69 36  в рамките на 14 дни от заявеното желание за замянаРазходите за куриерски услуги в двете посоки при замяна са за сметка на клиента
  4. След като стоката пристигне и се уверим, че е в ненарушен търговски вид ще ви изпратим уговорената стока в замяна.